Oldalak

2015. augusztus 7., péntek

Horgolás helyett

Arra vállalkoztam a tegnap, hogy ma horgolás mintákat hozok nektek. Kerestem is én, de az a helyzet, hogy ma a Pinterest sem volt segítségemre. Google pedig eleve nem a barátom. Találtam mindenfélét, de én nem tudok horgolni - pedig szeretnék! -, így nem mertem olyat hozni, amit nem ismerek. Viszont íme e kakas, mely tökéletesen ábrázolja az én elgondolásomat: 







  • Ohó, de jó ötlet! Horgolás. Minták. Wooow!














  • Na, de drága Pinterest, mutass má' valami jót iiiis! Naaa, a kedvemért... 

















  • Ájájájájájájájájjjjj, ezek nem jóóóóóók... Nem fog összejönni..... ÁÁÁÁjjjjj.














  • Most akkor mi legyen? Hmmm.. Gondolj, gondolj, gondolj!





















Azonban találtam egy olyan oldalt, ahol egy regisztráció után rengeteg mintát tudhatunk sajátunkénak. Itt tudtok utánanézni, és regisztrálhattok is, ha kedvetek tartja! :)
Mindenkinek jó alkotást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá Te is! :)