Oldalak

2018. június 28., csütörtök

Nyári könyvajánló

Nagyon szeretek olvasni, de ez talán a bejegyzésekből is kiderült már. Sokan vannak még így, tudom...
Eddig rengeteg szerelmes könyvet olvastam, sőt faltam fel. Majd egy előadáson felnyitották a szememet, ez nem biztos, hogy olyan jó. Miért?
Azért, mert a könyvek alakítják gondolatainkat, így életünket. Aki rengeteg valószerűtlen sztorit olvas, az az életében is ezt fogja keresni, de ott nem találja meg, mert ilyen nincs.
Majd egy másik előadáson felkeltette az érdeklődésemet a személyiségfejlesztés. Ó, és hogy erről mennyi érdekes könyv van!
Majd elgondolkodtam... A valószerűtlen könyvek, ponyvák szórakoztatnak, néha sírunk rajtuk, néha nevetünk, de csak addig vannak velünk, míg kezünkben a könyv. Lehet, van két-három barátunk, aki szintén elolvasta és megtárgyalhatjuk, de.... De.
Míg a fejlesztő könyvek valóban elgondolkodtatnak, kihívások teljesítésére sarkallnak, életmódunkat javíthatják, a dolgokat más fényben világítják meg, és ha egyetértünk a módszerrel, egész életünkben velünk maradnak.
Így az utóbbi időben félretettem a szórakoztató irodalmat és áteveztem a fejlesztő könyvek tengerére. Ma közülük hoztam egy ízelítőt:

Rhonda Byrne

The ​Secret – A Titok


Sokat hallottam már erről a könyvről, erről a módszerről, de mindenképpen el akartam olvasni ezt a könyvet. Azt hittem, mindent tudok róla, de nem... Ez a könyv - annak, aki nyitott - nagyon sokat taníthat! És mivel a címe is ez, én sem árulom el a Titkot ;)
Légy bátor, olvasd el Te is!

Nemzedékről nemzedékre örökítették, mohón sóvárogtak utána, elvesztették, ellopták, hihetetlen pénzekért adták-vették. Az évezredes Titok tudói olyan történelmi nagyságok voltak, mint Platón, Galilei, Beethoven, Edison, Carnegie, Einstein és még sok más feltaláló, teológus, tudós és elismert gondolkodó. De most végre fellibben róla a fátyol.
„"Ha megismered a Titkot, megtudod, hogyan érhetsz el és tehetsz magadévá bármit, amit csak szeretnél. Igaz valód tárul fel előtted. Rájössz, hogy micsoda nagyszerű dolgok várnak rád az életben.” 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá Te is! :)