2015. augusztus 7., péntek

Késtél


Leiner Laura

Késtél



Ismét egy olyan LL könyv, amit imádtam! Nagyon jó volt, a második részét is alig vártam (most pedig a harmadikért sóvárgok). Na, de miért is tetszett annyira?
Az egész úgy kezdődött, hogy a barátnőim megvették, és egyszer róla beszélgettek. Pontosabban arról, amikor Márk élő adásban....hááát..leköpte Bexit. Néztem, hogy te jó ég, mi ez könyv, adjátok ide! :D Kicsit később olvastam aztán el, de nem bántam meg. Laura ismét olyat alkotott, amin szétröhögtem magam.
A történet egy lányról - Rebekáról - szól, aki sztár lesz a jutyubon, otthagyja a sulit, megutálják őt, de éli tovább az életét. A magánéletében megmarad hétköznapi csajnak, de ha színpadra lép Bexiként, az álma válik valóra. Azonban egyszer csak egy tehetségkutatóban találja magát, egy duettben Nagy Márkkal. Itt indul a lavina. Ez a lavina a második részben sem áll meg. A lavina pedig lényegében a poénok, trollkodások, szomorkodások (melyik kamasz csaj életében nincsenek?), szerelmi bánat, Kemál, Aszédék és Körte összessége. Jóóó, ezt a felsorolást holnapig nem tudnám befejezni, azért csaptam most egy kicsit össze. A történetet nem taglalnám tovább, sokan ismerik, olvasták, akik pedig még nem, hát itt az idő - amennyiben felkelti az érdeklődést :) .
Kedvenc szereplőim Körte, Kemál, Aszádék, Nagy Márk. Ilyen sorrendben. Ó, igen, Nagy Márk "csak" negyedik :D Ettől függetlenül még Márker vagyok!
Körte: a menedzser. Laza, menő, jó fej és nem barack.
Kemál: a gyrosos. 
– És a zsűri sír – bólintott Körte. 
– És Nagy Márk is sír – tette hozzá Lili. 
– Akkor Kemál is sírt – fejezte be a gyrosos. 
– Tényleg én maradtam az egyetlen értelmes ember ebben a lakásban?
Aszádék, azaz Fogd be aszád: Pepe, Bogyó és Puding. Kell ennél többet mondani? :D
Nagy Márk: "Márk gondolatainak kilencvenkilenc százalékát az köti le, hogy saját magával foglalkozik. A maradék egy százalékban pedig megzavarják."
Erről a könyvről röviden "csak" ennyi. Az elkövetkező napokban jön a második része is :) Akkor pedig uzsgyi a közepébe vágunk, és jön minden kedvenc részem (nem, nem az egész könyv).
A végére pedig csak annyi, hogy ami esetleges negatívum lehet, az az, hogy Bexi a könyv során rengeteget nyavalyog, hogy ő nem olyan sztár, mint a többi. Ő ugyanúgy punnyad otthon, mint azelőtt. Ezzel nincs probléma, csak nagyon sokszor elmondja. Ettől függetlenül egy nagyon jó sorozat kezdete :)
Mindenkinek szeretettek ajánlom!