2015. augusztus 22., szombat

Flat - out love

Jessica Park
Flat out love
Szeretni bolondulásig



A Rubin pöttyös könyv igazán jó falat. Az első pár oldal után felkelti az ember kíváncsiságát. Maga a történet egy olyan családról szól, akinek van egy titkuk. Viszont nem sokáig. Főleg nem Julie, a főszereplő előtt. Ugyanis a városba érkezve rá kell döbbennie, hogy becsapták, és nincs albérlete, így viszont nem tud hova menni a hatalmas bőröndjeivel. Ekkor lép a képbe a titokzatos Watkins család. Édesanyja elintézi, hogy megszállhasson náluk pár napig - édesanyja régi jó barátnője Missis Watkins, így szívesen fogadja a lányt. Amíg nem talál magának lakást, addig Julie ott is marad. Igen ám, de senki nem számol azzal, hogy szeptember után már igen nehéz rendes albérletet találni. Így marad Julie Watkins-éknál. A titkuk pedig lassan kiderül. Ugyanis Julie szívébe lopja magát Celeste, Matt és Finn húga. Szegény lány nem barátkozik, nem csinál semmi csajos dolgot, és olyan komolyan beszél, mint egy kimért professzor. És mi a helyzet Mattel és Finnel? Ó, Matt egy igazi könyvmoly. Vagyis tanul. Sokat. Rengeteget. Kocka a srác, olyan szókinccsel, hogy bármely lány - itt megjegyezném, hogy aki fel is fogja - oda lenne érte. Finn pedig, akit Julie nem is ismer, mégis lassan beleszeret, egy olyan srác, aki felszabadult, utazgat, éli és élvezi az életet. Mind a két srác nagyon szimpatikus a maga módján. Viszont mi lesz? Kit választ? Mi történik? Mi történt? 
 Én imádtam a könyvet és ma, hogy megláttam a neten, van második része is, mely Matt szemszögéből írja le a történetet, fel is került a könyv a karácsonyi könyvlistámra :P 
Ajánlom mindenki figyelmébe :) Sok minden lapul a sorok között!
Ó, igen! Egy pöttyös könyv, melynél örültem a második résznek. Na de aztán megint csapott. Amikor már a harmadik részt láttam, leesett az állam. Ráadásul a második rész negyede sem az elsőnek, mégis majd' egy 300 oldalas könyv az ára. Elszomorító.
Azonban egy olyan nem mindennapi dologgal találjuk magunkat szembe, amin szinte mindenki megütközik. Ráadásul olyan nyelvezettel, amit élveztem. Olvastam volna még, picit jobban kidolgozva. Élvezetes.

u.i.: Nem árt hozzá egy értelmező szótár is ;)
Ti tudjátok csak úgy kapásból, hogy mit jelent az interdiszciplináris?