2015. augusztus 28., péntek

Enigma

Helena Silence

Enigma


Lena Wall. Van egy képessége, mely teljesen összezavarja. Bezárkózik miután szülei meghalnak. Ráadásul magát okolja. Azonban ebből a bűntudatból lassan kilép, és új életet kezd...
Nem szeretnék túl sok mindent elárulni erről a könyvről. Annyi, de annyi meglepetés és csavar van benne, hogy teljesen magával ragad. Van benne szomorúság, szerelem, vicc, kedvesség... Minden, ami kell :)
Engem úgy beszéltek rá erre a könyvre, nem nagyon akartam elolvasni... De aztán le sem tudtam tenni, csak olvastam és olvastam. És olvastam. Eddig csak egy könyvön sírtam (nem, nem ezen), de már itt is nagyon közel voltam hozzá. Annyi mindenen megy át a lány, hogy már nekünk is sok. Viszont megéri.
Egy érdekes világba visz el, ahol megtapasztalhatunk szinte mindent a mai világból. Nem éppen könnyed történet. Azonban aki olyat akar olvasni, ami nem mindennapi, és nem is a megszokott sulis-rosszfiú-jókislány szereposztású, annak ez tökéletes lesz!

A mai igencsak rövidre sikeredett, de ahogy becsuktam a könyvet anno, úgy bennem maradt minden, és nem jön fel... El kell olvasni, majd megértitek :)