2015. augusztus 3., hétfő

A fényképező és én...

...jó barátok vagyunk. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek fotózni. Mostanában keveset fotózok, az igaz, de ettől még nem keseredek el. Régebben volt egy fotós blogom is. Itt is osztottam meg pár képet. Azonban a blog újraszületésekor ezek a bejegyzések kitörlődtek. Ezért úgy gondoltam, hogy itt-ott ismét hozok a képeim közül. Hiszen mi a fotózás, ha nem kreativitásunk kifejezése. Természetesen ehhez is gyakorlat és kitartás kell... Ezekből még nem állok jelesre, de nem szeretném feladni. 
Ugyanakkor nem csak az én fotóimat szeretném bemutatni; hiszen a neten annyi minden szép és értékes van, hogy azt mindenkinek látnia kell :)

A délelőtt folyamán sok rajzra bukkantam, amik igencsak szép dekorációk lehetnek mindazoknak, akik velem együtt szeretnek fotózni.

A kapcsolatom a kamerával és a fény játékával még folytatva lesz, de addig is íme a rajzok: