2014. augusztus 29., péntek

XIX. Esztergomi Fotográfiai Biennálé

Lassan vége a nyárnak...
Ki hogy fogadja. Én mondjuk örülök is, meg nem is. Viszont a nyárnak vége lesz nemsokára, nem állíthatjuk meg az időt.
Az idei nyaramat, ha fogalmazhatok így, egy konferenciával zártam:

Ma Esztergomba jártam a XIX. Esztergomi Fotográfiai Biennálé fotópályázatának záróeseményén, fotókiállításán. Rengeteg képet állítottak ki, nagy része pedig igencsak megtetszett. A pályázaton én is részt vettem 5 képemmel, azonban nem zsűriztek. Viszont nem törtem le, sőt! :) A pályázaton nyert, illetve kiállított képek nagyban különböztek az én képeimtől. Vagy az én képeim különböztek a nyertesekétől? Nézőpont kérdése. A kiírt pályázathoz is mindenki más szempontból viszonyult. Rengeteg absztrakt és elvont képnek nevezhető alkotást láthattam ma. Minden szempontból megvizsgálva mondhatom, hogy tanulságos dolog volt ez a nap. Szerettem és örültem neki. Újat tanulhattam. Remélem, hogy ezt a sok újat kamatoztatni tudom majd a jövőben :)